lördag, februari 25, 2012

L Ö R D A G

Jag har haft en supertrevlig dag och nu blir det en lugn kväll.
Vi fick med oss lite provbitar på golv från Bauhaus men vet inte riktigt vad det blir. Ett ljust golv i alla fall så lång har vi bestämt.
Efter Bauhaus blev det lite shopping i Norrköping inkl lunch. Fredrik tyckte att Ella behövde lite nya kläder så vi handlade två par byxor och två tröjor på Name It, har väl skrivit här tidigare att jag gillar deras kläder. Bra pris och bra kvalitée.
Efter det ringde jag och kollade ifall Sara och Jonas var hemma och det var dom så vi köpte med fika och åkte dit.
Jag har alltid velat ha en kompis som jag bara kan ringa till och kolla "är du hemma och kan jag/vi komma förbi". Jag har ju det på några orter men inte haft det direkt så i Linköping. Spontanbesök gillar jag och det sker på tok för sällan. Oftast så bokas fika och middag några dagar i förväg ju :)
Vi var väl hemma vid 16 och då tog vi tag i att rensa ut de böcker som vi inte ska behålla. Blev en påse med diverse pocketböcker som jag ska ta med till jobbet och kolla ifall någon vill ha, annars slängs dom.

1 kommentar:

Sara sa...

Så trevligt med besök!

Hoppas ni ringer ofta och bara kommer förbi, så ska vi försöka stå för några riktiga inbjudningar också.