fredag, februari 03, 2012

Det blir inte alltid som jag planerar

Det blev ingen trevlig dag i Motala igår utan istället vaknade jag upp med illamående och yrsel. Spydde tre gånger innan lunch och sedan kämpade jag med att få i mig lite blåbärssoppa och knäckebröd. Det gick bra men jag klev inte upp ur sängen på hela dagen. Imorse kände jag mig bättre men svag. Har varit uppe mer än vad jag vilat idag vilket är skönt.
Nu kan vi bocka av att tre av tre haft magsjuka denna vecka :(

Nu är vi i valet och kvalet ifall vi ska åka till Falun imorgon. Jag är nog helt återställd imorgon men svårt att veta ifall Ella fortfarande smittar då hon fortfarande inte är helt återställd i magen och äter fortfarande inte vanlig mat.
Jag vet nog vad beslutet blir men det känns så trist att inte träffa mina syskon och föräldrar. Jag har ju sett framemot resan sedan vi sågs sist och det var ju i julas :(

Inga kommentarer: