fredag, december 23, 2011

Stel

Har ont lite överallt. Böjer jag huvudet nedåt strålar det som sjutton upp i huvudet och ända ner till rumpan :(
Har lite små huvudvärk och stel i axlarna. Har nu gjort uppvärmning i 10 min och hoppas på att massagen kl 11.30 hjälper lite. Ringde runt till lite olika ställen i Linköping och tillslut fick jag napp på en ledig tid, skönt. Massagen kan ju inte göra det sämre.

Fick igår veta att grannen väntar smått i april. Riktigt kul. T blir storasyster. Nu eller aldrig sa A när jag träffade henne igår. Tydligen vägde T 1 390 gram vid födsel så det var x antal veckor på sjukhus och jag antar att en sådan upplevelse tar tid att smälta och bearbeta frågan om fler barn tar tid. T är nu 6 år och det går inte att se att hon var så liten när hon föddes.

Funderar på uppesittarkväll. Det har vi alltid spelat när vi haft julafton rätt tid så det blir väl varsin lott till Fredrik och mig idag :)

Inga kommentarer: