fredag, december 02, 2011

Jaha

Skulle kunna skriva samma rubrik som i onsdags. Kanske kanske är Ella bättre. Hostan uteblev inatt ända fram till 03 då hon fick välling. Fredrik gav henne Nezeril i samband med kvällsvällingen och det hjälpte. Snorig är hon fortfarande men kanske lite mindre.
Dock fortfarande för dålig för att gå till Öppna förskolan så det blir ännu en dag bara hon och jag :)
Igår var jag och klippte mig. Samma frisyr som innan men färgade också, typ rödbrunt.
Fjädrarna sattes tillbaka också, inte riktigt redo att ta bort dom ännu :)

Har typ inget att skriva här då inget händer med en sjuk liten. Tänkte att jag idag skulle ut en sväng till leksaksaffären, tror att vi har Toys R us här, aldrig varit inne där så det kanske är dags. Några julklappar ska Ella få från oss. Lite kluven där då hon inte alls fattar klappar ännu men det känns ju lite konstigt att hon inte ska få ett paket när alla andra får paket. Snöret och papperet kommer ändå vara det roligaste.
Ikväll är Fredrik borta på julfest liksaså nästa fredag så för min del blir det en godispåse och soffläge. På spåret har ju börjat igen så det blir att sappa mellan det och Idol.

Inga kommentarer: