tisdag, december 13, 2011

Spännande

Idag kan vara en spännande dag eller så blir det inte det. Fick två intressanta telefonsamtal igår och vid kl 11 idag får jag reda på ifall idag är en spännande dag eller inte. Det handlar om min framtid och nej jag är inte gravid igen :).

En sak som stört mig lite sedan igår är att jag var och köpte ny mascara då den jag har börjar klia på eftermiddagarna. Har nog haft den på tok för länge. Köpte samma som jag alltid brukar, Kanebos Sensai 38 grader. Höll på att få fnatt när det var dags att betala 295 kr. Hallå, har den alltid varit så dyr eller reagerar jag bara för att det är lite knapert på lönekontot denna månad. Måste kika ifall den går att beställa billigare på nätet. Gillar mascaran så jag har nog svårt att byta, men priset var ju galet.

5 kommentarer:

Madde J sa...

Nu har ju klockan passerat elva, blev det en spännande dag? Kram

Pernilla sa...

Klockan har mycket riktigt passerat 11och jag tycker nog att det blev en spännande dag. Jag är positiv till framtiden trots några frågetecken. Berättar allt när jag får :)

Anna MK sa...

Du är bra på att säga A, tycker du borde bli bättre på att säga B;)
Kram

Madde J sa...

Håller med Anna, vill veta mer! :-)

Pernilla sa...

Ni vet ju att jag är toknyfiken så lite elakt av mig att berätta A och inte B på en gång. Men visste inte att infon jag fick inte var officiell än. Det är inte så spännande faktiskt. Skulle nog kunna skriva ut infon på bloggen men vet inte exakt vilka som läser, så tyvärr.
I början på nästa veckan kan jag nog berätta.