måndag, december 12, 2011

Ops

Skrev detta på facebook precis;

"Nu är det Fredrik Lindströms sista arbetsvecka och sedan 8 månader tillsammans med Ella. Mitt år hemma har varit fantastiskt och det är ju inte mer än rätt att Fredrik ska få uppleva det också :). Vi får några härliga veckor tillsammans alla tre innan jag börjar jobba 9 januari. "

och insåg att HJÄLP jag måste ut och handla nya jobbkläder och skor. Har bara ett par byxor som jag kan jobba i och behöver nya fräscha tröjor och skor.
Mina kostymbyxor som hängt i garderoben länge är förstora :) vilket i o f s är trevligt men det innebär att nya måste köpas. Det får bli en sväng in på stan nästa vecka och omsortering i garderoben. Kläderna längst in måste väl fram igen :)

1 kommentar:

Anna MK sa...

Trevlig anledning att shoppa, inte jobbet men viktminskningen:)
Tack för julkortet! Det kom idag. Jättefint!