onsdag, december 07, 2011

Hemåt igen

Sov nog i samma läge hela natten. Somnade 00.30 efter en riktigt trevlig kväll med kollegorna. Hade kunnat sova någon timme till när klockan ringde 07 :)
Var inte direkt hungrig till frukost då maten från gårdagens middag fortfarande gjorde mig mätt.
Fick i alla fall i mig lite fruktsallad och två koppar kaffe.
Nu sitter jag på tåget, gick 08.50, fick lift av Visbygänget till Centralstationen så jag slapp gå i regnet. Gick inte att boka en taxi :(
Tåget var lite sent så jag hoppas att jag hinner till simmet. Ska snart ringa F och fråga hur Ella mår. Tyckte att hon igår morse var lite snorig igen...

Gud vad gårdagen ger ny energi och kraft. Nu känns det ännu bättre att börja jobba :) men först massa mys med familjen i några veckor till.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har jag pratat med Fredrik. Det blir sim och frågade hur det gick med nattning och hur natten var.
Hon somnade 18.10 och sov till kl 06, då fick hon välling och somnade om till strax innan åtta :). Då har vi ju alla tre fått sova hela natten :)