tisdag, maj 03, 2011

T I S D A G

Det är den tredje maj och det haglar och snöar utanför mitt fönster, konstigt! Det har även varit minusgrader nattetid två dagar i rad.
Denna dag har verkligen rusat förbi. Dagen började lugnt, vi klev upp 7, åt frukost och Ella somnade om kl 9. Då passade jag på att läsa tidningen i lugn och ro.
Klockan 10.51 tog vi bussen in till stan. Det var dags för mig att göra om mina naglar. Ella spenderade cirka två timmar med Fredrik.

Efter det tog jag en sväng förbi Guldsmeden och lämnade in en ring jag fått av mamma som hon fått av min farmor. Ringen var lite lite för stor så dom tar in den.
Kikade även förbi jobbet och bokade in en date med Annika.



Ljusrosa med pärlemor









Tycker att Ella växer så det knakar och jag har ju hört att dom kan hoppa över en storlek. Livrädd för det då hon måste hinna använda alla fina plagg hon fått.

Jag provade för säkerhetsskull två klänningar på henne idag bara för att vara säker på att dom fortfarande passar. Sorterade även ut storlek 62 för nu använder hon 68.

Den ena kommer hon bära på dopdagen och den andra på 50-års festen vi ska på i slutet av maj.


1 kommentar:

Madde J sa...

Vilken sötnos! Vilken hårsvall! Kram