tisdag, maj 31, 2011

Mums















Vi fortsätter med smakportioner av morot, som ni kanske ser :)


Imorgon är en stor dag, i alla fall för mig, (även för Fredrik då han får äta samma sak), då smäller det. Jag är så taggad och till skillnad från tidigare har jag skapat mig målbilder på vart jag vill komma. Den ena är att jag vet vilket plagg jag ska komma i när vi åker till Madrid med jobbet. Ska kämpa för att det ska gå.

Det som tog ner mig lite var när jag skulle ta en bild på mig framifrån och en från sidan och maila till PTn. Bilderna skulle vara i underkläder...hjälp...suck...fy...blä så kändes det att se dessa foton. Bilder ljuger ju inte. Ett hårt uppvaknande!

Tänkte att jag delar med mig av min resa med er...å ser ni mig äta något jag inte ska äta säg till...hindra mig...lova!



Inga kommentarer: