torsdag, maj 12, 2011

Gick ju bra...

Igår var vi bortbjudna på middag. Första gången sedan Ella föddes som vi varit borta en vardagkväll där vi sedan ska åka hem.
Ella somnade i Annika & Kalles säng, precis lika bra som hon somnar i sin egen säng, detta var vid åtta tiden. Klockan tolv plockar jag upp henne och sätter ner henne i bilbarnstolen, hon vaknar men säger ingenting. Hon fortsätter att vara vaken men tyst hela bilfärden hem, ca 15 min. Hemma ammar jag henne och lägger ner henne i sängen. Hon vaknar sex i morse och är vaken och pratar en massa :) Jag tänker...det är inte morgon ännu...ammar henne och lägger henne i vår säng. Vi somnar om till klockan åtta :)
Vi har nu ätit frukost, lekt lite i babysittern och nu sover Ella ute i vagnen. Dags för mig att ta en dusch och göra mig redo för stan...träff med mammagruppen klockan 13.

Middagen igår var supertrevlig och som alltid mycket trevlig att umgås med A & K.

Inga kommentarer: