onsdag, maj 04, 2011

Efter

Det är inte alls likt mig att inte ha koll på allting typ flera veckor innan. Det är dop på söndag och jag kom igår på att jag måste kolla ifall lokalen vi ska vara i har bord, stolar, tallrikar och bestick. Nu kom jag på att jag igår kom på att jag måste kolla det med tjejen som har nyckeln till lokalen. Inget svar...typiskt...lämnade meddelande och hoppas att hon ringer upp ikväll.
Imorgon handlar vi allt till buffén och fikat och bara hoppas på att jag tänkt ut allt.
Kom nu på ifall man bör ha någon speciell dukning, det enda jag inhandlat är söta servetter :)
Sedan har vi det största problemet av alla, vad ska jag ha på mig för kläder? Har just nu ingen aning, suck!
Hmm får ägna förmiddagen imorgon åt till att strukturera upp allt :) för koll måste jag ha annars kan jag inte slappna av...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är mycket att stå i nu! Tänk jag som ska tänka ut kläder till mig själv ,4 barn +ev också till mannen! Och jag måste bestämma det imorgon för då ska det ju packas ner!Men, det finns ju affärer i Linköping om det skulle krisa!Fast jag vill inte gärna använda nyköpta kläder otvättade så då får jag visst problem i allafall! Men det är ju Ella och ni som är i fokus så min klädsel är det nog inte så noga med...Ses snart. Kram Sofia