tisdag, maj 17, 2011

Jaha

Idag stod det massage på mitt schema :) klockan 13.15. Har fått ont i ryggen och axlarna de senaste dagarna så jag passade på idag då Fredrik var i stan och kunde ta Ella.
Det var ingen skön massage men säkert nödvändig...behöver Naprapat också. Enligt Pernilla som masserar mig var jag stenhård i bröstryggen (tror det hette så), den gav inte vika alls utan det var som att försöka få svikt på en tegelsten :(
Behöver knäckas till! Naprapat är bokad till tisdag, får ta med Ella för Fredrik är i Stockholm.

Imorgon åker jag och Ella tåg till Lund. Där blir vi hämtade av mina föräldrar men först avslutningen på babysimmet. Har två tider att ta igen men det får bli de två efterföljande onsdagarna.

Åhh har glömt berätta att jag har hittat utemöblerna som ska stå på den nya altanen. Som alltid sviker inte Nordik utan hittade en 3a, 2a och 1a inklusive bord. Det blir konstrotting med mörkgråa dynor. Supersnygga, jag är nöjd!

Inga kommentarer: