fredag, maj 13, 2011

Lite om allt möjligt

Fick Sköna Hem i brevlådan igår och fann lösningen på våra pocketböcker. Måste ju försöka rensa bokhyllan i Ellas rum från våra saker så att det blir hennes hylla. Fann denna coola hylla.




Surfade idag runt för att hitta vem som sålde den. Jag tänkte att den är säkert dyr men det får det vara värt. Höll på att ramla av stolen när jag såg priset, 16 000 kr.
Helt sjukt den är ju bara i plåt! Det blir ingen sådan hylla...
Kan tänka mig String pockethylla men Fredrik tycker inte om dom :( får bearbeta honom lite mera.

Idag åkte jag till Systembolaget för att köpa öl, fick via leg, hahaha!

Har överansträngt vänster handled, gör skitont, det är den armen Ella sitter på. Känns avigt och lite läskigt att bära henne på höger arm, hmm...

De två hemlisarna jag bar på var att Ella ska få en tjejkusin i början av oktober. Min syster Cecilia och hennes Patrik väntar smått. Den andra är att Lowe ska få ett syskon och Ella en kompis också i början av oktober. Mysigt mysigt!

Jag har hamnat i ett sockerberoende, riktigt illa. Känner ett sug av godis typ alltid vid 20-tiden. Illa illa, tur att jag börjar med personlig tränare 1 juni. Inte alls långt tills dess.

Ella har somnat för natten och jag tänkte nu ta mig ett halvt glas vitt vin för första gången på ett år, känns bra att göra det fredagen den 13e.
Önskar er alla en riktigt mysig fredag kväll och helg!

2 kommentarer:

Madde J sa...

Hej vännen! Håller med om att hyllan är snygg men otroligt dyr! Gott med vin och mysigt med fler bebisar! Kramar

Anonym sa...

=) Härligt att du njuter! Tips är om du kan betala lite är att prata med en plåtverkstad och fråga vad dom tar för att sveta ihop ex ett E. Är nog 1/4 av priset du såg. Kankse blir lite för robust i så fall. Bamse kram /syster C