måndag, mars 28, 2011

Ute i extremt god tid

Har precis skickat iväg en order på badkläder. Sa förra året att jag skulle köpa nytt men då var jag ju gravid och solade och badade inte särskilt mycket så den gamla bikinin fick duga. Men i år hoppas på en härlig sommar med massor av sol och bad. Tänkte att det är lika bra att beställa nu medans det finns många modeller och färger att välja bland. Det blev en svart tankini, ser ingen anledning att flasha magen i år :) och en bikinibyxa med vit botten och rosa blommor, allt från Ellos. Hittade till deras hemsida av en slump i höstas då jag letade barnkläder från Esprite och har insett att det finns verkligen allt där, allt ifrån basmärken till märkeskläder, gillar skarpt.

1 kommentar:

Madde J sa...

tankini är toppen tycker jag, jag har två stycken, båda köpta från Ellos! Hoppas att allt är bra med er! Kramar