fredag, mars 18, 2011

Tankar kring träning igen...

Tänker mycket på träning nuförtiden. Vet inte alls vad som hänt, kanske för att jag inte alls känner mig bekväm i den kropp jag har just nu!
Dock stannar det bara kring tankar...

Funderar starkt på att boka en PT över nätet. Vad säger ni ska jag göra det? Hon har lediga platser till 1/6 och jag får mat- och träningsschema och hon håller koll på mig med dagliga mail. Rekommendationen är såklart att fortsätta minst 3 månader men att jag ska se resultat redan efter en månad.
Min målsättning med detta är ju att komma igång och att någon sparkar mig i rumpan så att jag kommer iväg och tränar, eller träna hemma fungerar också enligt henne.

Ska jag boka henne? Ifall ni säger att jag ska göra det gör jag det.

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Madde J sa...

Om du känner att du behöver det så ska du så klart göra det vännen! Kram

johanna sa...

va häftigt, sånt skulle jag vilja testa, vart hitta du det???

kramar från JOhanna i tokstan = )

johanna sa...

eller Pernilla, vill du inte springa tjejmilen med mig i augusti?!?!? vi kan anmäla ett lag, så har vi ngt att träna inför =)

kram igen från Johanna

Sara sa...

Om du tror att det funkar för dig är det klart du ska göra det!

Själv vet jag inte om PT som påminner en över mail skulle hjälpa. Behöver nog att någon ser mig i ögonen och ser besviken ut... Usch jag är ett hopplöst fall.

Vilket du INTE är. KÖR!

Sara sa...

Du inspirerar mig!
Nu har jag bokat träningspass till måndag (hittade inget jag gillade under helgen) och spanat in ytterligare två pass till veckan som jag tänker boka så snart de öppnar bokningen.

TACK!

Pernilla sa...

Härligt Sara. Vi kan väl peppa varandra med att komma igång med träningen.
Jag bokade PTn i alla fall för en månad för att se hur det är. Måste ju prova något nytt, känner mig otroligt taggad nu.