onsdag, mars 16, 2011

T I S D A G

Mycket spännande händer nu. Fick ett intressant telefonsamtal igår...kan inte berätta vad :)
Sedan sitter jag inne på två hemlisar som jag bara väntar tills jag får berätta :)

Fortsätter sälja saker på Tradera och det rullar på. Tror att jag har bestämt mig för att köpa Mateus tallrikar för de pengar jag får in. Har alltid tyckt att dessa tallrikar varit på tok för dyra men nu börjar jag vackla. Tänkte att jag börjar köpa efterrättstallrikarna dom är lite billigare :)

Annars är det rätt lugnt, har varit duktig och lagt in alla våra bilder i sorteraren i Elements och taggat upp samtliga bilder och skapat album. Det tog sin lilla tid, tror att jag fick över ca 6 000 bilder.

Idag är det babymassage kl 14 som gäller, första av tre besök. Hoppas att Ella gillar det.

4 kommentarer:

Anna MK sa...

Vad elak du är! Ännu elakare är du om hemlisarna inte handlar om dig utan om nån annan, för då är det förmodligen inte lika intressant för mig...;D

Pernilla sa...

Tids nog får du veta :)

Sara sa...

Blir också otroligt nyfiken...

Madde J sa...

Håller med Anna, inte snällt :-) Kram