onsdag, mars 23, 2011

Gaddad

Då har Fredrik en skitsnygg tatuering på höger underarm. Bild kommer snart men jag var för trött igår kväll och i morse kom jag på att det sitter ju en plast över. Ikväll tar han bort plasten och då är det fototillfälle.
Teckensnittet blev supersnyggt och även skuggningen och ja allt blev perfekt, bättre än vad jag hade föreställt mig.
Jag passade på att fråga ifall det var möjligt att göra en coverup för mig och det var det men han rekommenderade först att jag skulle göra två eller tre laserbehandlingar först för då får jag betydligt mer frihet gällande motiv. Sedan att skriva en text på fingret var inte alls att rekommendera då texten skulle vara omöjlig att läsa om några år. Tur att jag frågade! Jag hade tänkt skriva Ella under förlovnings- och vigselringen men nu får jag tänka om.

Inga kommentarer: