lördag, mars 19, 2011

Ångest...

Jaha, det blir inga tallrikar för pengarna från datorn. Jag köpte istället en på tok för dyr plånbok från Marc Jacobs. Har lite ångest :) men bara liiite för jag var redan inne på att köpa den i höstas men priset behövde sjunka in lite.
Vågar inte berätta hur mycket den kostade, många skulle säkert inte ens köpa en väska för detta pris...hmm...ja lite galen är jag nog allt. Oj nu fick jag mer ångest!
Fredrik är ju också bra stöd, han sa vill du ha den så köp den :) Killen bakom disken smålog och sa att det var en bra inställning. Ni ska veta hur mycket klagande och åjande jag hör från respektive och då främst männen.
Resan till stan blev som sagt var dyrare än tänkt men jag kom hem med det jag skulle inhandla och det var presenter till mina systrar som fyller år nästa vecka.

Inga kommentarer: