måndag, mars 21, 2011

Fullbokad

Denna vecka kommer rusa fram då jag har något inbokat varje dag. Idag var det besök på BVC kl 13. Ella växer som hon ska och vågen visade idag 5 990 gram och 10 veckor har hon hunnit bli, hua vad tiden går fort.
Berättade om skriken hon haft på kvällarna och att hon nu är sitt gamla jag igen. Hon frågade ifall vi ringt sjukvårdsupplysningen och då fick jag helt plötsligt dåligt samvete. Det gjorde vi aldrig!?! Tydligen kan dom ha öroninflammation fast dom är så små :(
Hon tyckte inte att det var nödvändigt med en kontroll nu när hon var glad igen.

Imorgon är det klippning, lunch med en kollega och sedan beger vi oss norrut till huvudstaden. Fredrik ska tatuera sig och jag och Ella passar på att träffa Anna, min kära syster.
På onsdag är det första babysim kl 11.30 och på eftermiddagen är det babymassage.
Torsdag förmiddag har jag bokad in fika med två kollegor och efter lunch är det öppna förskolan och på kvällen kommer svärmor.
Som sagt jag är fullbokad med massor av roliga saker!
Jag brukar i vanliga fall inte boka in saker innan lunch då jag tycker att det är viktigt att Ella får sova sina 3 timmar ute i vagnen. Å andra sidan tror jag att hon skulle göra det även om vagen rullade.

Inga kommentarer: