måndag, mars 07, 2011

Ny vecka

Denna vecka börjar med att Fredrik är i Malmö på jobb måndag till tisdag. Jag har idag umgåtts med Sara och Olle. Vi var en sväng in på stan och åt en god lunch på Waynes. Båda barnen sov igenom hela shoppingrundan och lunchen :)
Ikväll kommer jag nog bänka mig framför TVn, ta en slapparkväll och gå och sova tidigt.

Ikväll avslutas Tradera auktionen på min dator och den är nu uppe i 1500 kr, helt otroligt. Fredrik blev så inspirerad att han la ut sin minidator. Startpris 1 000 kr och det har han fått. Hans slutsteg har stigit med 10 kr, den auktionen avslutas också ikväll.
Undra vad för roligt jag ska köpa för pengarna!

Imorgon är det dags för Ellas två månaders läkarkontroll. Undra vad dom gör då? Vikt och längd men vad mera?!? Spännande i alla fall. Jag tycker att hon växer alldelens för fort och tiden går alldelens för fort.

Inga kommentarer: