onsdag, mars 09, 2011

Levande

Nu kan bloggen bli än mer levande då Sara tipsade mig om appen BlogPress. Den gör det möjligt för mig att blogga med bilder. Har ju tidigare kunnat blogga med Iphonen men inte lägga ut bilder. Kommer förhoppningsvis bli fler spontanbilder nu på bloggen.

Idag har vi bara varit hemma förutom den obligatoriska promenaden. Passade på att ta med mig datorn till DHL ombudet och skicka iväg den till köparen. Sedan gick jag en sväng för att säga hej till en mamma i föräldragruppen. Det visar sig att vi nästan bor grannar :) fick se deras Thea som nu är 5 veckor gammal.
Började nästan bli lite orolig sedan för Ella somnade kl 09.30 i vagnen, såklart ute, jag tog den dagliga promenaden vid halv 12 tiden och när jag kom hem trodde jag att hon absolut skulle vakna. Hon brukar sova 2,5-3 timmar ute i vagnen. Men icke! Jag tog en snabbdusch med fönstret öppet så jag skulle höra ifall hon vaknade, lite kallt :) men Ella vaknade inte. Kastade i mig havregrynsgröt som lunch. Hade då kollat två gånger ifall hon verkligen andades :)
Klockan 14 vaknar hon...då har hon sovit 4,5 timmar!!

Inga kommentarer: