onsdag, augusti 18, 2010

Nyfiken väldigt nyfiken

Uterumsväggen är nu målad en gång med den ljusgröna Yogafärgen och det blir riktigt bra. Vi måste nog måla ett gång till då grundfärgen tränger igenom på vissa ställen. Det känns super bra att väggen blir målad i år, jag väntar till våren med att sätta upp hyllplan och väggord.

Fredrik håller på att göra mig galen av nyfikenhet då han i förrgår sa hmmm.....gällande din födelsedagspresent får du se den som en födelsedagspresent, julklapp och försenad morgongåva i ett. Oj oj vad har han hittat på? Har frågat lite och presenten är inte elektrisk men uppenbarligen svindyr?!? Det är då m a o inte en kitchen aid :)
Det var beställningsvara och saken går inte att lämna tillbaka ifall jag inte skulle gilla den, ops!
Beställningen är inte gjord över internet utan i en butik i Linköping.
Som sagt jag är nyfiken.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag är också nyfiken!!!

Anonym sa...

Ja blev super nyfiken, tur att det är nära nu!/ cia

Anna MK sa...

Hmm, vad kan det vara???
(Men att en Kitchen Aid inte är svindyr, vet jag inte om jag håller med om?!)

Kram

Anonym sa...

Anna - menade att eftersom Kitchen aid går på ström kan det inte vara en sådan. Svindyr är den!
/Pernilla