måndag, augusti 16, 2010

Första dagen på det nya jobbet

Dagen har mestadels bestått av att ringa helpdesk för att få datorn och samtliga behörigheter att fungera. Tror att jag är i hamn med nästan alla.
Det finns en viss nackdel med att ha en del helpdeskfolk i Sverige och en del i Vilnius, råder en del språkhinder emellan oss.

Annars känner jag mig laddad att börja jobba igen efter semestern. Lite skönt att komma in i rutiner igen och jag gillar verkligen att hösten börjar närma sig. Alla fina färger på träden, jag får börja tända ljus inne, ta på mig filten när jag ser på TV, mysa med en kopp te på kvällskvisten.

Innan hösten kommer har jag en härlig resa att se framemot. Om 11 dagar då drar jag iväg till Alicante med jobbet. Vi åker fredag lunch och kommer hem söndag natt, ska bli så härligt.


Såg idag att jag gått 50,4% av graviditeten, känns kul att passerat halvvägs :)

Inga kommentarer: