måndag, augusti 02, 2010

Borta bra men hemma ändå bäst

Vi lämnade Skåne igår, efter några härliga dagar tillsammans med mina föräldrar. Vi hann även med att träffa hela Skånesläkten, 22 personer på grillfest i lördags :)
Idag blir det en tvättdag, packauppdag och fixardag. Vi hittade badrumsspegeln till lilla badrummet på Gotland så den ska upp.
Sedan blev jag inspirerad av Johanna och ska måla det sista så att badrummen blir klara. J&S har gjort en stor makeover på nedervåningen och det ger alltid inspiration. De målade bl a deras trappen vit, nu SKA jag även göra det hemma hos oss. Dock inte idag då det finns annat att måla först.


Baltazar blir som galen då han kommer hem efter att varit borta ett bra tag. Han springer runt i hela huset och kuttrar och hoppar. Vi upptäckte även att han nu kommer upp till övervåningen helt själv, trotts trappspärren. Fredrik fick göra den lite högre och så var det ordnat :)
Det är väl inte hela världen ifall han kommer upp men då har vi lekakulor och jord över hela golvet. Han gillar även att gå in i Subbasen till surroundsystemet vilket inte direkt känns ok!


Hoppas kunna lägga upp några bilder idag eller imorgon från semester.

1 kommentar:

Anna sa...

Ser fram emot semesterbilderna:)

Trappen kommer att bli kanonfin vit, jag bearbetar mina föräldrar(gulnad furu är aldrig snyggt!)

Sorry att det blev så kort på telefon idag, men hade jag inte lagt S på en gång så hade hon hunnit börja leka och då hade det blivit jobbigare att lägga henne.

Kram på dig!
Anna