måndag, augusti 23, 2010

Bra start på veckan

Gick lite tidigare från jobbet idag för att fixa mina naglar. Det syns kanske inte riktigt på bilden men glitterranden är mörklila. Jag tycker att det blev riktigt bra.




Bilden är tagen
med min iphone
men redigerad i
Photoshop.




Fick låna en bok av en kollega som ska vara bra. Hjälp den är på engelska var min första tankte, undra varför jag tänkte så? Hur som helst ska jag försöka komma igenom den. Får se ifall den får följa med till Alicante. Boken är av modellen stor pocketbok vilket gör att den väger rätt mycket. Maxvikten på handbagaget med Ryanair är 10 kg och de är väldigt duktiga på att ta betalt för övervikt. Vi har inte betalt för att checka in något bagage så allt ska ner i den lilla cabinväskan.



2 kommentarer:

Anna MK sa...

Tala om om den är bra. Marian Keyes brukar skriva bra böcker, men nåt undantag har jag stött på.

Fina naglar!

kram

Anna MK sa...

Tala om om den är bra. Marian Keyes brukar skriva bra böcker, men nåt undantag har jag stött på.

Fina naglar!

kram