måndag, november 08, 2010

Fokus pyret denna vecka

Denna vecka kommer gå fort då vi är bokade båda dag och kväll med aktiviteter. Förutom att jobba ska vi få till en hel del andra möte också.
Idag började det med första föräldrautbildningen mellan 08.30-11.00 sedan jobb i 200% fart. Såklart strulade tekniken och jag fick inte ut mitt stående veckomail förrän typ strax innan hemgång. Ivägskickat är det i alla fall.
Kl 17.15 var det dags för en timmes föreläsning hos Försäkringskassan. De redde ut lite av våra frågor vilket var bra.

Imorgon ringer klockan 04.30 då jag ska över till ön. Fredrik åker upp till Sthlm tis till tors och får stressa hem till mötet kl 16 på torsdag. Då har vi anmält oss till en andningskurs som går av stapeln tors och fre kl 16.
Blir lite minustid på jobbet denna vecka men det tar vi igen en annan gång. Jag samlar ju på mig en hel del komp med tidiga morgnar och sena kvällar så det är väl ok för min del men lite svårare för Fredrik.

Lite typiskt dock att allt ska inträffa samma vecka.

Inga kommentarer: