söndag, november 14, 2010

Stor

Såhär ser jag ut nu. Kanske inte så konstigt att jag tycker att det börjar bli jobbigt att börja mig ner till golvet för att plocka upp något.
Rätt jobbigt är det också att bara rulla från ena sidan i sängen till den andra, det är liksom något stort i vägen :)
Jag tycker fortfarande att det är alldelens underbart att vara gravid men jag kan förstå de som tycker att det är jobbigt.
Jag fokuserar bara på det positiva som snart ska ske, snart får vi se den lilla tjej som sparkar och rör sig i magen.

Viktmässigt har jag nu gått upp 9 kilo inte så farligt men magen den är stor :) Det är bara 49 dagar kvar till beräknat datum. Jag har bara 25 arbetsdagar kvar, läskigt. Kanske t o m några färre för jag har inte riktigt bestämt mig för när jag ska gå, dock senast 17/12.


2 kommentarer:

Madde sa...

Vad fin du är vännen! Gravida kvinnor är så vackra! Kramar

Anonym sa...

Helt underbar min älskade syster! Så fin du är! Njut! Pussar och kramar till alla tre // Cissi