onsdag, november 28, 2007

Vilken underbar onsdag

Kunde sovit bättre natten till denna dag. Igår var det endast en person som var intresserad av lägenheten, under gårdagen sa han att han ville kolla med banken igen. Hallå vem får inte lån på 225 000 kr till en lägenhet. Det krävs inte särskilt mycket i inkomst för det. Hur som helst känndes det som ett svepskäl till att få en dag till på sig att fundera. Jobbigt som säljare!

I alla fall ringde Fredrik mig innan lunch och berättade att han köper lägenheten för utpriset, pju. Fredrik skrev kontrakt idag kl tre och han tillträder 15 februari. Det innebär att vi får dubbla hyror 1 1/2 månad men det känns rätt så ok. Nu kan vi verkligen njuta av julsemestern utan att samtalsämnet skall vara om hurivida vi skall hyra ut lägenheten under våren eller ifall vi skall fortsätta visa den.

Jag kom även iväg och tränade idag, det har varit lite bortförklaringar till att jag inte komit iväg under förra veckan men nu känns det bra igen. Jag tränade 30 min Core och direkt efter det Aerobics 60 min. Sitter i skrivnde stund och festar till det med en kopp kaffé och pepparkakor. Till middag blev det Yakiniku, smaskigt.

Första advent närmar sig och vi åker till Gotland på fredag och hem igen på söndag kväll. Vädret verkar väl inte bli så bra. Hoppas dock på att vinden lugnar ner sig lite, jag har väldigt lätt för att blir åksjuk på havet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åksjuk på havet? sjösjuk på land?
moahahahaaaa

Anonym sa...

Hej
va skönt att ni fick sålt den :)
Va duktig du är o träna, inne i en svacka :(

Ha en bra helg på Gotland.

Kram Tina