onsdag, november 21, 2007

Kväll framför TV´n

Skulle egentligen tränat ikväll men så blev det inte. Känner mig lite hängig och trött så jag och Fredrik tog en sväng på stan. Jag köpte lite saker till mitt julpyssel på lördag. Fredrik behövde ett par nya vinterskor så det införskaffades på Ecco. Jag ska också köpa ett par ny men hittade inte riktigt vad jag sökte.
Vi åt middag på ett café som heter Barista, pastan var väl ok men inte mer än så.

Klockan 19.00 bänkade vi oss framför TV´n för att se fotbollsmatchen. Fredrik fick snällt byta kanal klockan 21.00 till TV 4 plus. Premiär avsnitt av Leilas Jul. Hon är en härlig kock som lagar lite annorlunda men lätta recept och allt låter verkligen super gott.
En bra länk till hennes recept är www.recept.nu

Träffade igår mäklaren som säljer våran lägenhet och hon berättade att det var en kille som ringt och sagt att han skulle komma på visningen, kanske får vi ett bud då.

Inga kommentarer: