torsdag, november 08, 2007

En helt vanlig torsdag

Har fortfarande inte riktigt vant mig vid att jag inte jobbar sent på torsdagar. Det känns nästan som att jag jobbar deltid när jag går hem kl 16.45. Det är öppet för kunder till klockan 18 och de flesta av mina kollegor jobbar till klockan 18.45.


Igår kväll var jag och tränade aerobics 60 min. Ledaren sa "välkommen till ett aerobicspass som är avancerat, jag ska försöka att inte lägga på så många snurrar så ni slipper krocka vilket hände förra veckan" Jippi tänkte jag det här kommer inte att bli lätt.
Det gick ändå hyfsat, snurrade inte på alla stegkombinationer men kände ändå att det gick bra för att vara första gången.
Jag har fortfarande träningsvärk i magen efter corepasset i tisdags, nu kommer det vara lite paus ett tag med träningen. En kollega försöker få med mig på spinning och core imorgon bitti 07.00. Hmm inte riktigt övertalad ännu, dock skulle det vara kul att gå dit för att se ifall han dyker upp, lite tveksam på att han kommer att vara där. Jag säger att jag går dig så ifall han läser detta ikväll kanske han också dyker upp *smile*
Nästa gång det blir träning blir i nästa vecka, mitt söndagspass blir inte av då det är årsfest på fallskärmsklubben lördagkväll, har hört (tack Cicci) att man inte skall träna dagen efter att man dryckit.


Igår kväll var jag även tvungen att snabbt fixa i ordning ett farsdagskort som idag skickades till pappa. Han får en årsprenumeration på tidningen Agent X9.












Har nog inte berättat att jag gjort naglar, igen! Hade ju naglar (det har man ju i o f sig alltid men fina fusk) säkert i 5 år när jag bodde i Stockholm och innan jag började hoppa fallskärm. Det blir lite svårt att packa fallskärmen med långa naglar. Fick ett kampanj erbjudande så det var därför jag provade, inte riktigt nöjd men men det var billigt.




1 kommentar:

Eric sa...

Intensiv träning da'n efter intensiv drickande ingen bra idé nej, MEN dricka mycket vatten o äta enkla karbs och sedan ta en promenad för att få cirkulation igång är en bra idé ;)

Hälsa alla på årsfesten!