torsdag, november 22, 2007

Lång kväll på jobbet

Kom precis hem från jobbet, lång kväll!
Jag har tur nog inte suttit framför datorna ända tills nu utan varit på ett informationsmöte. Informationsmötet handlade om att ett antal hyresgäster fick information om ifall de ville tacka ja till att ombilda sina hyresrätter till bostadsrätter. Intresset var väl blandat, vi får se vad som händer.

Annars har det varit en rätt så lugn dag på jobbet, mamma ringde imorse och berättade att de nu var i Sverige. De har varit på Goa i en vecka. Min pappa måste ha 40 h varje år i kurstid så då brukar han passa på att åka till ett lite annorlunda resmål och då hänger mamma med. De hade haft det superhärligt och fått en fin solbränna.

Imorgon är det fredag och jag åker till Södertälje direkt efter att jag slutat jobbet. Jag ska hem till Linda & Jocke och lille Ellioth ca 4 mån. Blir kvar där till lördag kväll, vi ska nämnligen pyssla julkort. Det har blivit en tradition att jag och Linda gör detta varje år.
Fredrik får vara hemma och städa lägenheten inför visningen på söndag.

Inga kommentarer: