söndag, november 04, 2007

Pysselsöndag

Idag var det upp tidigt. Skjutsade Fredrik till jobbet och jag åkte hem och tvättade motorcykeln. Den skall ut till försäljning eller vinterförvaras om den ej blir såld.

Städade sedan hela lägenheten vilket i och för sig inte är ett så stort jobb då vi bor på 45 kvm :)

Pratade med Tina i telefon säkert i en timme, det blir inte så ofta då vi båda använder msn och hörs via den vägen i stort sett varje dag.

Kom iväg och körde två pass på Worldclass, aerobics express och core. Jag var på samma pass förra söndagen och jag tyckte nog att jag orkade lite mer denna gång.




TILL SALU!


Startade igång henne idag och
det kändes lite sorgset, men jag
har bestämt mig.......eller.....hmm

1 kommentar:

Eric sa...

That's the right training attitude!

Keep it up!