söndag, november 25, 2007

Söndag och visning nummer 1

Idag tog vi sovmorgon till klockan 10 riktigt skönt. Vi åt frukost och sedan var det storstädning i en timme.

Eftermiddagen spenderades i Tornby (shoppingcenter i Linköping). Kom inte hem med en enda påse, något fel måste det var med mig idag. Fredrik rättar mig precis när jag skriver detta, oups jag har lagt undan ett par vinterskor på Ecco butiken i Linköpig C så det blir en påse imorgon :)

Mäklaren ringde strax efter klockan 16 och berättade att det var två spekulander på lägenheten, bättre än 0 styckna! Hon hade även fått ett mail av en kille som inte dök upp idag, kanske kommer han imorgon.

Igår var jag och julpysslade med Linda och lika trevligt som alltid. Det blev många olika kreationer av julkort så snart dimper de ner i eran brevlåda. Kanske kommer det ut några bilder här också.

Inga kommentarer: