söndag, oktober 21, 2007

Sammanfattning av hoppsäsongen 2007

En tråkig sak är att det är dags att inse att hoppsäsongen är slut för i år. Nyköping hoppar inte längre, inte heller Linköpingskluben.

Om jag ska summera denna hoppsäsong med några rader blir det följande;

* Nytt rekord i antal nätter i en gammal husvagn
* Måste var nytt rekord i antal regniga, turbulenta vindar, låga moln sommardagar :)
* Fredrik blev klar med utbildningen
* 2 nya hoppfält provade, Visby & Skärstad
* 49 st hopp gjorda, målet var 76 st då får jag nämnligen C-cert nästa år vilket innebär att jag kan börja filma i frifall.
* Inga skador
* 1 st utelandning
* Har blivit bättre på att sitta i frifall dock har fokus i år varit på FS hoppning.

Totalt har jag jag gjort 215 fallskärmshopp (inkl elevhoppen)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar. Det är ett par fler än mina 0!

Eric sa...

my jumping season this year has been pretty much non existent as well... then again the season never really stops here ;)

Johanna sa...

hoppsan! Snacka om att jag ligger efter. Lååååångt efter. Tar igen det snart, hehe..