lördag, oktober 27, 2007

Lördag kväll

Igår kväll var det Ladies Night i Cloetta Center. 5 kollegor och 10 kunder samlades klockan 18.00 vid restaurang The Camp, en ny sportbar som öppnat. Det var väldigt god mat och det kändes som att alla tyckte det var trevligt. Showen började klockan 20.00 och jag tänker inte avslöja innehållet för de killar som läser denna blogg, ha ha. I alla fall hade vi det supertrevligt och det var ett bra uppträdande av Stenmark, Tornving och Bergqvist.

Imorse ringde klockan 06.30 stånk och stön gud vad jobbigt det var att kliva upp. Kände mig lite åksjuk så jag var glad att jag inte skulle åka X2000 upp till Stockholm. Fredrik snäll som han är skjutsade mig till tåget, 07:50 avfärd mot Stockholm.
Tanken var att jag skulle shoppa med två kollegor från Södertäljekontoret men Johanna avbokade i fredags. Hennes mamma hade misslyckats med uppdraget att se till att hon var hemma under lördagen för att hennes tjejkompisar skulle kidnappa henne för att hon fyllt 25 år. Tyvärr sprack överaskningen!!
Vi tar vår shopping till våren istället.

Jag ringde istället Linda för att fråga ifall hon hade något planerat och det hade hon inte. Kanon! Vi har verkligen shoppat loss idag, många påsar blev det bl a från Ecco (ett par nya skor), MQ (nya svarta jeans), VILA (en skjorta), Panduro och Lindex. Ja ja kan summera med att jag har shoppat klart för hela november och månaden har inte ens börjat. Kul var det i alla fall. Undra om jag lider av lite shoppingfeber, det blir alltid många påsar när jag är ute och shoppar med vänner :)

Nu ska vi se Sunshine en film med massa okända skådisar.

Imorgon väntar projekt lister

Inga kommentarer: