torsdag, oktober 18, 2007

En helt vanlig torsdag

Jag kom iväg från jobbet i tid idag. Imorse trodde jag att jag skulle ha ett kundbesök klockan 17.00 men hon avbokade.
Jag passade då på att boka tid för vaxning, fy f-n vad ont det gjorde. Det var första gången jag vaxade benen och jag får nog överväga att fortsätta med hyvel.

Pratade med min tjejkompis Sara precis och hon berättade att hon och Tommie har bokat en resa till Svalbard. Gud så häftigt, vilket annorlunda och spännande resmål. Det kommer att blir spännande att höra deras berättelse när de kommer hem. Båda är duktiga fotografer så jag ser med spänning framemot att få se bilderna. Avresan blir till sommaren så det är ett tag kvar.

I övrigt har det inte hänt något speciellt idag, Fredrik åkte till Göteborg så jag är hemma själv. Rätt skönt faktiskt att få en kväll själv ibland (förstå mig rätt nu :) ).

Inga kommentarer: