onsdag, oktober 10, 2007

Lill lördag men utan fest

Ibland blir man lite lätt irriterad på kunder.......trots att jag skickade ett påminnelse sms via outlook om att vi hade ett möte idag kl 17.30 så kommer inte kunden. Fräckt!
Jag jobbar över för honom då jag slutar klockan 17 och jag måste ju vänta minst 15 minuter då han kunde vara lite sen. Men ack han kom inte, jag som hade förberett mig så bra.

Gick istället till Viktväktarna och vad sade vågen där då? Jo +0,10 inte hela världen då jag lyckats hålla vikten trots en trerättersmiddag förra veckan, mörk choklad igår kväll, ballerinakex till eftermiddagsfikat idag och lösviktsgodis i fredagskväll. Med tanke på allt detta, oj vad jag har unnat mig mycket så ska jag väl vara nöjd.

I övrigt så har vi äntligen lyckats att ta måtten på de lister vi skall inhandla på Bauhaus i Norrköping på måndag.

1 kommentar:

Eric sa...

downside to being female: weightloss is slower and not sticking to healthy eating has a bigger effect...

mother nature can be a real b!tch sometimes...