fredag, oktober 19, 2007

Äntligen fredag

Måste erkänna att när klockan var si sådär fyra och jag egentligen slutade men var tvungen att panik hasta ihop lite låneärrenden så kom tanken "jag skiter i träningen och åker hem istället". Men nix så blev det inte utan jag lyckades trycka bort dessa tankar och bege mig till WorldClass.

Det var inget roligt pass så jag ställde mig på löpbandet. En hurtig tjej sprang på bandet brevid så jag tänkte skit jag kan ju inte gå en hel timme på bandet utan måste nog springa lite. Det slutade med följande upplägg;

10 min gång
15 min löpning
10 min gång
10 min löpning
5 min gång
5 min löpning
5 min gång

Detta resulterade i 60 min träning, kanon nöjd med mig själv. Ska bli spännande att vakna imorgon och se hur mycket träningsvärk jag har i benen.

Har precis ätit middag och det blev fullkornspasta med tomat,broccoli, sockerärtor och majs. Till efterrätt blir det en avokado.

Det händer inte mycket mer denna fredag, Fredik kommer hem vid 22 tiden efter hans resa till Göteborg. Imorgon åker vi till fallskärmsklubben (Nyköping), vi har medlemsmöte och vi måste även städa ur husvagnen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

OJOJ va duktig du har varit .... nu blev jag inspererad jag med.

Många pepp kramar Tina

Eric sa...

that's the way to go!

Om du vill utmanna dig själv, kan du försöka byta om programmet... Börja med korta pass löpning och sluta med ett långt...

Johanna sa...

shit vad duktig!!! Snacka om att jag också måste ta tag i mej på allvar nu...