måndag, oktober 08, 2007

Måndag, besök i huvudstaden

Idag började dagen tidigt, 05.30 ringde klockan. Tåget till Stockholm gick från Linköping klockan 06.38. Jag och 3 kollegor har varit på privatrådgivardag i konserthuset. En trevlig dag och jag träffade mina gamla kollegor från Södertälje kontoret.


Klockan 18.20 gick tåget hem så jag är lite trött, det har varit en lång dag.



Jag hann shoppa lite i stor stan, två styckna sitt pallar till vardagsrummet. Skönt att slippa ställa in kökstolarna när vi får besök.



Fredrik vann på vin lotteriet på jobbet och leverans av totalt 14 nya vinflaskor kommer att komma hem till oss.

2 kommentarer:

Johanna sa...

jag tror att det där vinlotteriet är fejk. Fredrik vinner hela tiden. Antingen är han den som utser vinnaren eller så köper han bara hem flarrorna själv, men låtsas vinna så det inte ska ifrågasättas... Moahahahaaa!

Eric sa...

rotfl, we get our wine from house warming parties... Just move every now and then and organise one.