lördag, september 28, 2013

Gråter

Kan jag fortfarande ha massa hormoner kvar efter graviditeten?!? Det kan jag väl inte. Känner inte riktigt igen mig själv.
Gråter för ingenting. Har i o f s lätt till gråt i vanliga fall men nu är det helt makalöst.
Grinade igår kväll när jag kikade på mitt jobbschema, resulterade i att jag gjorde om schemat :) Hoppas att chefen godkänner det nya nu. Samma %, 92 men inte en ledig tisdag per månad utan kortare tisdagar och onsdagar.
Grät för att Moa nu i flera veckor somnat kl 17 för natten. Jag är inte riktigt redo att bara träffa henne fredagar när jag slutar 15.45.
Har nog landat i att jag börjar jobba på måndag :)
Det kommer såklart gå bra men det är nog bra att jag får ut allt nu så jag inte börjar grina på jobbet :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte heller "landat". Känslig, nedstämd, ledsen, förhoppningsfull, positiv, glad, arg, irriterad, avtrubbad om vartannat. Tror du kommer att trivas med lite "egentid" när du kommer på jobbet även om du säkert saknar tjejerna.
Kram AMK