tisdag, september 17, 2013

Sweet

Har aldrig sett en enda muskel på mina armar förut men nu ser jag i alla fall en antydan till formning :)
Det känns kul då jag annars är i en svacka, en träningssvacka. Tränar men får verkligen tvinga mig själv till det. Vet inte varför då det är så skönt efteråt. Skärpning säger jag åt mig själv.

Kanske är det jobbstarten som gör mig lite off. Är redo men det känns trist att Moa verkar lägga sig för natten typ 18.00 idag 17.30. Hon är precis som Ella, Ella somnade 17 för natten. Nu låter det som att jag klagar på att barnen sover och så är ju inte alls fallet. Är bara mycket ego...:)

6 mån koll idag på Moa och hon växer på längden och vikten ökar som den ska. Nu väntar vi bara på kallelsen till Barn för genomgång av senaste EKG samt nytt ultraljud av hjärtat.

Imorgon klippning och packning för på torsdag avgår tåget kl 07.20 för mig och töserna. Umeå nästa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: