onsdag, oktober 02, 2013

Jobb

Kurs i måndags och två jobbdagar genomförda. Eller jobb och jobb, jag kommer fortfarande inte in i systemen så chefen har sagt åt mig att gå hem tidigare :)

Hoppas verkligen att jag kommer in i morgon. Annars rullar det bara på. Är så nöjd över att jag tränat mån, tisdag och onsdag trots jobb. Kosten har varit felfri och jag har nu precis lagat min pannkaka som jag ska äta till lunch imorgon. Mellanmål 1 är mixat och står i kylen och mellanmål 2 ligger i väskan. Allt handlar om planering och inte skippa något.
Vi gjorde ett matschema i lördags för veckan och det har vi hållit. Även om vi inte är sugen på just den maten lagar vi ändå och äter. Det är ju god mat som vi planerat in. Sedan vore det ju illa om vi redan första veckan misslyckas :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat! Heja!
Kram Anna MK