söndag, augusti 11, 2013

Morgondagen

Har lyckats klämma in allt på samma dag. Hoppas alla håller tiderna för annars blir det tight.

08.30 Lämna Ella
09.20 Tandläkaren
10.00 Synundersökning
10.45 Klippning
11.30 Lunch
13.30 Hämta Ella

Var på Synsam och kikade på glasögon och frågade då när jag köpte mina som jag har nu. Tänkte själv hösten 2010. Mars 2009 var svaret. Hjälp vad tiden går fort. Gjorde däremot en synundersökning mars 2011 då jag upplevde att synen blivit sämre men så var inte fallet som tur var.
Får se vad svaret blir imorgon. Upplever inte att jag ser sämre men nya glasögon blir det ändå. Känns som att det är dags.

Sedan är det stop på extra konstiga utgifter hela hösten. Sparkontot sinar efter sommaren, poolen och lite andra inköp. Dags att buffra upp igen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: