onsdag, augusti 07, 2013

Lite spänning är väl alltid trevligt som utmaning :)

Nu har jag bokat flygbiljetter. Jag och tjejerna ska ut och resa. Hoppas på att vi alla 3 är på bästa humör just den dagen :)

Gjorde det lite mer spännande också genom att inte betala extra för bagage samt platsreservation på flyget. Blev snål :)
Det är ju bara en weekend (tors-mån) och då Ella tar upp en plats får vi ha 2 bagage á 10 kilo. Ett till mig och ett till tjejerna. Gällande platsreservation tänkte jag att de kan ju inte vara så dumma att de sätter en 2,5 åring själv någonstans. Om så är fallet blir det spännande för hon lär ju inte sitta still där :)
Får se om jag tänkte rätt eller tänkte fel :) På tåget tog jag i alla fall platsreservation :) och önskade plats med bord och det fick jag så vi kommer att ha 3 av 4 sätet kring bordet = kalasbra!

Paddan och "go" fika brukar lösa det mesta...

Fick ett kalaspris på flyget och kunde inte motstå 1 396 kr för oss alla 3 tur och retur.

Inga kommentarer: