tisdag, februari 01, 2011

T I S D A G

Denna vecka har jag bokat in lite egentid :) Ska göra mina naglar imorgon och det är dags för klippning + färgning på lördag. Är stort behov av båda. Naglara ser verkligen inte bra ut och håret har blivit långt. Kommer känna mig som en ny människa på lördag :)

I övrigt denna vecka är det lugnt. Fikabesök hos Sara på torsdag samt vägning på BVC. Jag njuter verkligen till 100% av att vara hemma och föräldraledig. Dagarna bara springer iväg och jag försöker pyssla lite hemma varje dag. Mitt mål igår och även idag har varit att göra tackkort och skicka iväg till de som skickat presenter till Ella. Ella har fått massvis av presenter :) Dock har jag inte gjort ett enda tackkort än :(
Inser att jag inte kommer hinna skapa tackkort till alla, så vänner som anväder mobil får ett tack sms medans den äldre generationen får ett tackkort hemskickat. Ibland får man helt enkelt prioritera!

Igår bokade jag flygbiljetter till mig och Ella, 21-25 februari beger vi oss upp till Umeå. Jag åker tåg från Linköping till Arlanda och sedan flyg. Har sett till att jag har ca 3 h på Arlanda så att jag inte behöver stressa ifall det blir dags för amning eller ifall tåget skulle vara försenat.

Inga kommentarer: