fredag, februari 11, 2011

Snöstorm

Andra dagen idag som snön vräker ner och det blåser rätt bra. Igår var jag som sagt inne hela dagen och kände mig lite låg på eftermiddagen. Det är deprimerande att inte ens komma ut på en promenad.
Idag trotsade jag vädret och begav mig ut. Fick småspringa hela vägen till bussen för att vagnen skulle gå framåt...dom hade inte hunnit ploga i morse.
Gick en snabb sväng förbi Fredriks jobb för att säga hej och sedan vidare till Waynes där jag åt en god ceasarsallad för att sedan ta en fika med Martin.
Martin och Maria bor på tok för långt bort, de flyttade till Gävle i somras :(
Ella uppförde sig exemplariskt och sov från att jag lämnade hemmet tills jag klev in på Waynes. Jag matade henne innan Martin kom och sedan låg hon vaken i vagnen och bara tittade :) Hon somnade igen när jag bäddade ner henne i vagnen och vaknade lagomt när jag kom runt hörnet hemma :)





Just nu ligger hon och sover i soffan.

Inga kommentarer: