lördag, februari 26, 2011

Platt fall

Dagen som började så bra...
Efter en lugn förmiddag med långfrukost ammar jag Ella och bäddar ner henne i vagnen och ut med henne i uterummet. Vi gör oss klara för en sväng in på stan. Käkar en god lunch på Thai Coconut och sedan ammar jag.
Sedan smäller det till...bröstet börjar göra ont...motar bort tanken på mjölkstockning men värken övervinner tanken. Överlever den skumpiga bussturen hem och börjar frysa och få huvudvärk.
Jaha påbörjan till mjölkstockning denna gång på höger sida.
Bäddar ner mig i sängen för att försöka vila med en Alvedon i kroppen.
Ella vill såklart ha mat...ammar med en sådan värk att jag inte kan hålla tillbaka tårarna...stackars barn. Hoppas att hon inte tar skada av detta.
Som tur är det söndag imorgon och Fredrik är ledig och kan stötta mig. Vem vet kanske sker det undervärk i natt och jag vaknar smärtfri.

1 kommentar:

Madde J sa...

Skickar massor med kramar till dig vännen! Ella lider inte alls gumman, hoppas att det ger sig fort! Kram