måndag, februari 07, 2011

Summering av helgen

Som alltid går helgen på tok för fort och det är redan måndag :(
Sara W kom på besök i lördags och jag passade på att få ur mig min frustration om att jag hatar oskarpa/suddiga foton och det känns som att ca 70% av alla foton jag tar just nu är oskarpa. Jag har en bra kamera och ett bra objektiv så det är fel på mig. Sara gav mig många bra och enkla tips och vips tar jag skarpa foton igen, jag är överlycklig. Tusen tack!

I lördags var det även dags för klipp och färgning av mitt hår och jag blev nöjd med resultatet. Fredrik, Ella och Sara spenderade några timmar på stan och Ella sov hela tiden jag satt hos frissan :)
Lördagkvällen blev lugn, vi hamnade framför TVn slö tittandes på melodifestivalen och sedan såg vi The Social Network (facebook filmen).

Söndagen var lugn och vi hade fikagäster vid tretiden.

Idag har jag ägnat dagen åt att skapa min första fotobok. Den fylls med bilder på Ella och hennes första månad :)
Fick tips av Pernilla att använda http://www.myphotobook.se/, såg sedan att både fotoboken från min möhippa, Fredriks svensexa och vår bröllopsbok var gjord från denna sida.

Det är inte alls svårt att använda programmet och jag är nöjd med resultatet.

Fick precis två härliga bilder från Camilla (B´s nya matte)




Inga kommentarer: