fredag, december 17, 2010

Oj oj

Farligt att kunna surfa på nätet hela dagarna. Gick in på Tradera och tänkte kolla ifall det fanns några snygga nya vinterskor i storlek 38. Jag måste köpa nya skor men orkar verkligen inte gå runt i skoaffärer och prova skor. Jag har liksom en stor airbag fram som är i vägen och varm blir jag också.
Hittade ett par nya UGGs där det var 3 minuter kvar på auktionen. La ett bud på 210 kr och fick dom. Frakten kostade 70 kr så ett par svarta nya UGGs för 280 kr tycker jag var ett kap :)
Nu ska det blir spännande och se ifall dom passar. Annars kommer både mamma, Anna och Cicci till veckan och vi har ingen av oss samma storlek så ifall skorna inte passar mig passar det garanterat någon av dom :)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Fatta vilken lyxmissbrukare du kommer att bli!

Anna MK sa...

Hur gick det med UGGsen?

Kram