lördag, december 11, 2010

Mer snö

Snön faller idag och Fredrik är ute och skottar. Snart åker vi till Sthlm för att möta upp Cicci och Patrik. Det blir lite shopping innan teatern börjar.
Jag tar med kameran och hoppas kunna ta lite trevliga bilder och visa imorgon.

Igår var en lugn kväll. Fredrik var på julfest och jag festade till det med lite Ben & Jerry glass. Min vikt ökar ju inte så då är det väl ok att äta den glassen ibland :)
Jag jobbar bara två dagar till... känns hur konstigt som helst. Har ju jobbat sedan 1998 och nu helt plötsligt ska jag ägna mig åt annat än jobb ett helt år. Känns lite konstigt men såklart känns det även underbart.

Vad tror ni, kommer pyret 2010 eller 2011?

2 kommentarer:

Anna MK sa...

Helt klart 2011!!! (Jag håller tummarna för det i alla fall, men också för att hon inte segar på och håller på alltför länge innan hon bestämmer sig för att titta fram.)

Madde sa...

Jag håller tummarna för att hon låter vänta på sig i alla fall till efter nyår!